משכנתא למסורבים

משכנתא למסורבים היא משכנתא  שניתן לבקש מהבנק לאחר קבלת דחייה לבקשת המשכנתא. תהליך זה מתבצע באמצעות תיקון הבקשה והצגתה באופן נכון ומשופר למערכת. כך ניתן לקבל אישור עקרוני למשכנתא ולהתקדם בתוכניות שלנו.

והעיקר לא לפחד כלל

הסיבה העיקרית שזה זמן רב אני עובד כעצמאי בתחום המשכנתאות הינה היכולת לעזור לאנשים שהפסיקו להאמין בעצמם, ביכולות שלהם, ובאפשרויות הפתוחות בפניהם.

קבלת סירוב / דחיה לבקשת משכנתא , אשר יש לה השפעות גדולות גם לעתיד הכלכלי שלך, יכולות להשפיע גם במישור הפסיכולוגי/נפשי.

אנשים רבים אשר מקבלים דחיה לבקשת אשראי /משכנתא לעיתים קרובות מקבלים זאת באופן אישי.  הם מרגישים דחויים, לא שווים, וערכם העצמי יורד פלאים.

כעובד בנק ראיתי זאת פעמים רבות מידי. ראיתי את ההשפעה העצומה שיש לקבלת ההחלטות על הלווים השונים. בכל המישורים. ופה הגיע המפנה בחיי.

הזדהות עם הרגשות של לקוחות רבים, שמחה גדולה ברכישת נכס או מינוף כלכלי, ולחילופין גם השתתפות באכזבות של לקוחות מסורבים הניעו אותי להחלטה של יציאה לעצמאות.

לעבוד מול המערכת הבנקאית, שהייתי בשר מבשרה כל כך הרבה זמן ואני מכיר אותה כל כך טוב,

התברר כרעיון נהדר שמאפשר שיתוף פעולה פורה עם המערכת הבנקאית ומשתלם ללקוחות.

לקוחות שסורבו על ידי הבנק,   אושרו על ידי כאשר לבשתי " כובע אחר".  כאשר אתה פונה אל המערכת כגורם מוסמך חיצוני , ואתה מכיר את צרכיה המדויקים של המערכת, העניין הופך לפשוט.

למען האמת, דבר זה אינו חידוש . כל גוף ממשלתי/ ציבורי בארץ כמו ביטוח לאומי , משרדי ממשלה למיניהם, רשות מקרקעי ישראל  והדוגמאות רבות, מי שעובד הכי טוב מולם , ברוב המקרים,  אילו אנשים שהיו בעברם עובדים של אותם גופים.

לכן, אל דאגה. גם אם נראה לכם עכשיו שאין סיכוי ובקשתכם נדחתה ואתם מבולבלים מאוד. דעו, כי יש פתרון. כמעט תמיד יש פתרון.

 צריך רק להרים את הראש, ולחפש בעל ניסיון. כי כמו שאמרו חז"ל "אין חכם כבעל הנסיון".

עוד שירותים

לבדיקת משכנתא המותאמת אליך אישית

מלא/י את הפרטים ואחזור אליך בהקדם